با توجه به اهمیت داشتن وب سایت رسمی در دنیای امروز، در تکمیل اطلاعاتی که همه ما کم و بیش از این حوزه در ذهن داریم، در این مطلب سعی در آشنایی با واژه‌ای به نام "سایت سازها" و نحوه فعالیت‌ها آنها خواهیم داشت؛ با ما همراه باشید.

اهمیت داشتن یک سایت:

در دنیای رو به رشدی که همه ما در هر شغل و شرایطی برای معرفی استعدادها، توانایی‌ها و قابلیت‌های خود به اتصال به دنیای مجازی محتاجیم، بدون تردید داشتن یک سایت کامل و کارآمد می‌تواند نقطه عطفی در زندگی حرفه‌ای ما لقب گیرد. داشتن صرفاً یک سایت شاید در نگاه اول ساده به نظر آید اما اکثر افرادی که در این راه قدم نهادند، به خوبی به سختی‌های کار واقف‌اند. جدای از سختی و هزینه‌های ساخت یک سایت، بحث مدیریت تمام وقت یک سایت هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

تفاوت شبکه های اجتماعی با سایت:

شما به عنوان صاحب یک کسب و کار شاید برای بیشتر شناخته شدن، سعی کنید در دیگر شبکه‌های اجتماعی با ثبت نام‌های رایگان چون تلگرام و اینستاگرام، فعالیت کنید. اما باید بدانید در کنار اهمیت این شبکه‌های اجتماعی که نمی‌توان منکرشان شد، اهمیت و اعتبار یک سایت، به مخاطبین همین شبکه‌های اجتماعی هم اعتماد بیشتر هدیه داده و طبعاً به شما هم جایگاه معتبرتری می‌بخشد. از آنجایی که نظارت سازمان‌های ذی‌ربط و خود شرکت گوگل بر روی تمامی سایت‌ها بسیار زیاد است، در چشم مخاطبین داشتن یک سایت از اهمیت زیادی برخوردار است. حال با دانستن این حجم از اهمیت داشتن سایت، باید ببینیم چگونه می توان یک سایت بی نقص داشت؟ پیش از هر چیز باید بدانیم که با توجه به تفاوت شخصیتی و جایگاهی هر فرد، طبیعتاً سایتی درخور هم مورد نیاز است. شناخت انواع قالب‌ها و افزونه‌ها به شما کمک می‌کند تا انتخاب‌های اصلح‌تری برای سایت خود داشته باشید. اما آیا همه ما به یک میزان و در حد بالا به این گونه از اطلاعات دسترسی داریم؟ آیا همه ما در مورد انواع قالب‌ها و انواع خلاقیت‌های حوزه آی تی دانش و از همه مهم‌تر تجربه کافی داریم؟ علاوه بر این مسائل، بحث هزینه‌های ساخت یک سایت از یک‌هاست و دامنه تا هزینه‌های طراحی شاید برای همه افراد، آن هم در ابتدای راه میسر نباشد. راه میانبری که شاید در این شرایط به ذهن شما به عنوان یک کاربر عام خطور کند، این است که شاید بتوان یک وبلاگ در یک سایت معتبر داشت که هزینه‌ای هم در برندارد. اما باید بدانید که با وجود آنکه وبلاگ‌ها در خیلی از مواقع می‌توانند راهگشا باشند، اما هیچ گاه نتوانستند حتی درصدی از اعتبار یک سایت مجزا را کسب کنند. اگر شما هم در اطراف خود یک طراح سایت ندارید و یا آنکه هزینه طراحی‌های خاص را فعلاً در بودجه خود نمی‌بینید، می‌توانید از یک سایت ساز آنلاین بهره ببرید.

سایت ساز چیست؟

به بیان ساده، سایت سازها، سایت‌های مرجع و بزرگی هستند که در نمونه بزرگ‌تر مرجع بلاگ ها، به شما در داشتن یک سایت بدون آنکه پیش نیاز خاصی داشته باشید، کمک می‌کنند. این سایت‌ها، انواع قالب‌ها و افزونه‌های مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می‌دهند تا با انتخاب آنها سایت خود را با نام دلخواه راه اندازی کنید. اما باید بدانید که این امکانات کاملاً رایگان نبوده اما هزینه لازم برای پرداخت هم به اندازه هزینه صفر تا صد یک طراحی اختصاصی نیست. شما در این گونه سایت‌ها تنها هزینه‌های اولیه چون هاست و دامنه را پرداخت خواهید کرد و برخی از قالب‌ها کاملاً رایگان هستند. سایت ساز آنلاین رفع یک ابهام: شاید از خودتان بپرسید که چرا سایت سازها این خدمات را ارائه می‌دهند، به عبارت دیگر سود این سایت‌ها از چه طرقی تأمین می‌شوند؟ در پاسخ باید بگوییم همان طور که در ابتدای متن خاطر نشان کردیم، سایت سازها برای افراد تازه کار امکانات قابل توجهی دارند و با گذشت زمان که شما نیازهای خود را از یک سایت بهتر درک کنید، قالب‌ها و افزونه‌های پولی را در اختیار شما قرار داده و احساس نیاز در شما ایجاد می کنند. معرفی چند نمونه مطرح از سایت سازها: در سال ۲۰۱۸ ده مورد از ابرقدرت‌ها در زمینه سایت سازها به شرح زیر معرفی شدند، که به معرفی برخی از آنها خواهیم پرداخت.

سایت سازی نام آشنا به نام WordPress

شاید در نگاه اول برایتان عجیب به نظر رسد، اما خود سایت وردپریس نیز با داشتن یک سایت ساز افراد تازه کار را به داشتن یک سایت مستقل ترغیب می‌کند. این پلت فرم محبوب‌ترین وب سایت در جهان است و همان گونه که می دانید بیش از ۲۸٪ از تمام وب سایت‌های اینترنتی توسط WordPress پشتیبانی می‌شوند. در میان سایت سازها دو نسخه از وردپرس وجود دارد. WordPress.org و WordPress.com که ما در این مقاله درباره     WordPress.org بحث خواهیم کرد. وردپرس خود میزبانی است که به دلیل محبوبیت نام، ویژگی‌های قدرتمند، مقیاس پذیری و سهولت استفاده مورد توجه قرار گرفته است. وردپرس به عنوان یک سایت ساز، وب سایتی با منبع آزاد و رایگان است و بر خلاف دیگر سازندگان وب سایت، شما با یک حساب میزبانی وردپرس از وب سایت خود میزبانی خواهید کرد. وردپرس به شما امکان کنترل کامل در هر جنبه‌ای از وب سایت شما را می‌دهد. این امکان می‌تواند مورد استفاده برای ساختن هر نوع وب سایت باشد. به عنوان مثال، یک گاه تجارت الکترونیک، انجمن‌های اجتماعی و موارد دیگر. هزارانتم وردپرس از پیش ساخته شده در این سایت وجود دارد که می‌توانید برای طراحی وب سایت خود از آنها استفاده کنید. همچنین دارای برخی ویژگی‌های شگفت انگیز مانند Beaver Builder و Elementor است که به شما امکان می‌دهد به آسانی خلاقیت طرح بندی صفحه خود را به دست گیرید.

سایت ساز معروف به نام Wix

Wix یک سازنده وب سایت بسیار محبوب و کارآمد در کل جهان است. این سایت قابلیت سهولت استفاده با مجموعه‌ای از ویژگی‌های قدرتمند برای ساخت وب سایت آسان را برای شما مهیا می‌کند. این سایت ساز، یک پلت فرم میزبانی است، بنابراین شما مجبور نیستید برای میزبانی هزینه‌ای پرداخت کنید. برای انتخاب طرح وب‌سایت خود به صدها قالب دسترسی خواهید داشت و هر قالب به طور کامل قابل ویرایش است. همچنین با ده‌ها برنامه رایگان و پرداخت شده که می‌توانید در وب سایت خود نصب کنید، این سایت به شما امکان ویرایش می‌دهد. این برنامه‌ها همچنین به شما امکان می‌دهد ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را به وب سایت خود اضافه کنید. بعضی از آنها توسط Wix ایجاد شده‌اند و برخی دیگر توسط توسعه دهندگان شخص ثالث در این سایت اضافه شده‌اند.

سایت ساز خوش نامی چون Weebly

Weebly برای استفاده به عنوان یک سایت ساز آسان بوده و دارای تعداد زیادی طرح از پیش تعیین شده است؛ این سایت شامل یک صفحه ساز است که به زیبایی طراحی شده و به شما اجازه می‌دهد وب سایت خود را بدون یادگیری مهارت‌های برنامه نویسی ویرایش کنید. Weebly یک پلت فرم کاملاً میزبانی است، بنابراین شما نیازی به نصب و مدیریت هر نرم افزاری را ندارید. آنها مراقبت از میزبانی وب سایت شما و مدیریت تمام نرم افزارهایی را که انتخاب می‌کنید را بر عهده خواهند داشت. این سایت با ده‌ها مورد از طرح‌های وب سایت به عنوان نقطه شروع برای وب سایت شما استفاده می‌شود. این طرح‌های زرق و برق دار به طور کامل با استفاده از ویراستار صفحه Weebly قابل ویرایش هستند. خط آخر: با توجه به مطالب ذکر شده می‌توان این گونه نتیجه گرفت که سایت سازها بخصوص انواع معتبر آن برای شروع کار بسیار ایده آل هستند. بخصوص اینکه خیلی از قابلیت‌های این سایت‌ها رایگان بوده و شما را در مسیر پیشرفت و به روز شدن قرار می‌دهند. اما نکته منفی اینجاست که اگر بدون شناخت و مطالعه یکی از این سایت سازها را برگزینید، ممکن است به دلیل نقصان اطلاعاتتان، مجبور به پرداخت‌های جانبی و غیر ضروری شوید. ما به شما پیشنهاد می‌دهیم، با مطالعه کامل و تسلط به برخی اصطلاحات به این سایت‌ها مراجعه کنید!
رازهای دنیای وب سایت ,سازها ,شاید ,استفاده ,مورد ,میزبانی ,سایت سازها ,باید بدانید ,اهمیت داشتن ,شبکه‌های اجتماعی ,انواع قالب‌ها منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نرم افزار مدیریت مطب رایگان عايقکاري موتورخانه,عايقکاري سردخانه,عايقکاري لوله ها نمایندگی هیتما دیدار کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. ایران لاو دفتر وکالت و خدمات حقوقی علمی دانلود بازی و برنامه اندروید هر چی که بخوای هست ALIRK OFFICIAL WEB SITE مهسا چت ، چت مهسا