اوج هیجان با بهترین تفریحات آبی قشم را در خلیج فارس و سواحل بی نظیر جزیره قشم تجربه کنید. فصل های زمستان و پائیز یعنی هنگامی که سرمای هوا اکثر مناطق کشور را در برمی گیرد، بهترین زمان برای سفر به شهرهای جنوبی کشور است. جزیره قشم هم که طرفداران بسیاری دارد، با پائین آمدن دمای هوا منجر می شود اکثر گردشگران با  بلیط هواپیما ارزان قشم به این جزیره آمده و از خنکا و جاذبه های گردشگری این جزیره لذت می برند. در این مطلب برخی از بهترین تفریحات آبی که می توانید در جزیره قشم از آن ها لذت ببرید را به شما معرفی می کنیم.

دلفین ها در آب های خلیج فارس و جزیره قشم

تجربه قایق سواری در آب های نیلگون خلیج فارس

معمولی ترین تفریح های دریایی قایق سواری است. اما این تفریح دریایی در قشم متفاوت است زیرا قایق سواری در قشم بین جزایر و در قسمت هایی مثل جنگل های حرا صورت می گیرد. البته تفریحات دیگری مثل اسکی روی آب و شاتل را نیز در جزایری مثل ناز و هنگام می توانید تجربه کنید.

قایق سواری و دیدن دلفین ها در آب های جزیره قشم

غواصی در عمق خلیج همیشه فارس

مرکز آموزش غواصی قشم یکی دیگر از جاذبه گردشگری قشم است و امکان غواصی را برای گردشگران فراهم می کند. اگر حتی در شنا کردن وارد نیستید در قسمت تفریحی این مرکز آموزشی می توانید بعد از ۲۰ دقیقه آموزش در عمق ۲ تا ۵ متری غواصی کنید. مرکز آموزش غواصی قشم در جاده ساحلی جنوبی و کنار پارک زیتون واقع شده است. به عمق آب رفتن و شنا کردن با آبزیان و همچنین بازدید زیبایی های زیرآب خاطرات بسیار خوبی را از سفر به قشم برای شما به جای میگذارد.

غواص در اعماق آب های جزیره قشم

تفریح آبی بنانا در جزیره قشم

در قشم نیز مانند دیگر سواحل تفریحی جنوبی و شمالی ایران امکان تفریحاتی مانند جت اسکی و بنانا سواری به راحتی وجود دارد. بنانا های تندرو از هیجان انگیز ترین تفریح های قشم می باشند که امکان تفریح گروهی و تک نفره در آن برای مسافران فراهم می باشد. برای لذت بردن از این تفریح می توانید سوار بر بنانا شده و بر سطح خلیج فارس کشیده شوید و اوج هیجان با بهترین تفریحات آبی قشم را به گونه ای که آدرنالینتان به بالاترین حد ممکن می رسد، تجربه کنید.

قایق تندرو در حال کشیدن بنانا و بنانا سواری گروهی در قشم


بهترین جستجوی پروازها تفریح ,جزیره ,غواصی ,تفریحات ,سواری ,بنانا ,بهترین تفریحات ,تجربه کنید ,قایق سواری ,خلیج فارس ,آموزش غواصی ,مرکز آموزش غواصی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مطالب علمی وزیبا. سال حمایت از تولید ملی کسب وکار اینترنتی Me-justme سرزمین زیبایی دانش پرستاری: از کلاس درس تا جامعه کافی نت شایان عقب گرد قیمت دلار Andows